Szanowni Uczestnicy,

pierwszą sesją tegorocznej konferencji „Interakcja-Integracja” będzie sesja „Poznajmy się!”. Podczas jej trwania chcielibyśmy w nowoczesnej formule zaprezentować instytucje uczestniczące w toruńskim spotkaniu. W tym roku przyjęliśmy rozwiązanie, że prezentacja nastąpi w formie…klipów filmowych.

Dlatego, zwracamy się do Państwa z prośbą o przygotowanie maksymalnie 15-sekundowego klipu, w którym macie Państwo okazję przedstawić swoją działalność. Dlaczego 15 sekund? Filmy takiej długości są publikowane w serwisie Instagram. Ze względu na dość liczne grono uczestników konferencji, nie chcielibyśmy, aby sesja trwała zbyt długo, a proponowane przez nas rozwiązanie pozwoli – wg naszej wiedzy – zaprezentować środowisko w rozsądnym czasie.

Założenie jest takie, że poszczególne filmy będą emitowane pojedyńczo, aby w ostateczności utworzyć mozaikę w postaci logo tegorocznej konferencji.

Poniżej znajdziecie Państwo specyfikację techniczną dla klipów. Na Państwa materiały czekamy do 27 lutego. Można je wysłać np. poprzez serwis WeTransfer na adres mailowy: m.centkowski@centrumnowoczesnosci.org.pl.


SPECYFIKACJA TECHNICZNA:

1. Dopuszczalne formaty pliku źródłowego: mpeg, avi, mov.
2. Film bazowy w pliku źródłowym powinien być jak najwyższej jakości. Maksymalna waga materiału źródłowego to 0,5 GB.
3. Maksymalny czas trwania filmu 15 sekund.
5. Rozdzielczość: min. HD: 1280×720 pikseli; max. Full HD: 1080i / 1080p — 1920×1080 pikseli
6. Poziom dźwięku: nominalny: -18dBfs; max. -6 dBfs
7. Bitrate sumaryczny: ~6 mbps,
8. Liczba klatek na sekundę: 25.


W przypadku pytań dt. technicznej strony filmów, prosimy o kontakt z Marcinem Centkowskim: m.centkowski@centrumnowoczesnosci.org.pl; tel. 668 899 730.